Ay duymayan kalmamış olabilir ama vallahi ben şimdi duydum Selim sağolsun. H&M Türkiye'ye açılıyormuş hem de Forum İstanbul'da. Şimdilik tarih bilmiyorum tabii bilen varsa duyursun hemen! Haber burda: link
Jessica Stamin moddeliğini yaptığı H&M'in sonbahar kolleksiyonundan bir demet sunarak bloga yeniden hayat vermek istedim :) Fotoğrafçı Andreas Sjödin'in çektiği kolleksiyonda styling'i Robert Rydberg üstlenmiş. Artık bir adet "millitary jacket" almamız için son ihtar gibi görünen kolleksiyonda "boyfriend" kıyafetler gözümüze çarpmakta.
Matthew Williamson'un H%M için hazırladığı bu kolleksiyonun genel tarzını çok beğendim. Erkekler için skinny jeansler bitiyor sanırım, bu yaz sezonu renkleri de pek göz alıcı.
H&M 'in Sneak and Peak kolleksiyonundan bazı örnekleri toparladım. Bu sezonun pastel tonlarından pembeler, maviler ve lavantaların bolca görüldüğü kolleksiyon ayrıca bu sezon büyük ve rengarenk takılardan da vazgeçmememiz gerektiğini hatırlatır nitelikte. Üçlü olan resimdeki tulum haricinde ben kolleksiyonu çok beğendim, umarım siz de beğenirsiniz :)