
Bu sezonda öne çıkan ne varsa harika bir kombin bu... Uzun uzun etekler, tişörtleri önden bağlama, atlet, sabo, dağınık saç... Bayıldım!
Kaynak: sartolialist



Bu yaz kesinlikle bir kot şort almalı, altına havaya göre değişik değişik ayakkabılar giymeli, bol bol elbiseler giymeli! Ama tabi önce bu garip havaların geçmesi, yazın gelmesi lazım derseniz, eh tabi siz de haklısınız :)


Tamam ayakkabıları koca bilekliği filan o kadar da beğenmedim, sadece etek ve sweatshirt fikrini çok beğendim, ondan ekliyorum!
Rachel Bilson hırkası ve fuları okadar ilgimi çekmesede etek + çorap + bot hayet hoş.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu çorapların çok çeşidi bulunuyor. Normal tül çorap gibilerinden tutun düz penye gibi olanları ya da kalın yün olanları da var. Benim favorim bu üstteki gibi hafif kalın ve fitilli olanlar. Ayrıca pek çok desende olanları da mevcut; çizgili, puantiyeli, baklava desenli, fiyonklu... Ben gerçekten fitilli ve desensiz koyu renk olanlarında biraz ısrarcı sayılabilirim ama :)

Burada spor ayakkabılarla da nasıl kombinleneceğinin örnekleri var, yine kısa etek ya da şortlarla kullanılmış. Ama rica ediyorum, lütfen boğazlı converse'lerinizle kullanmayın bu çorapları, en son 2000'in başında kullandık onları bitti o kombin :) Boğazsız converse'lerinizle, daha da iyisi keds'lerinizle kullanın.







Nine West'in kolleksiyonunu oldukça beğendik, Nilüfer rahat bir ayakkabı arıyordu bunu da oldukça sevdi ama nedendir bilinmez almadı :) Nine West'te indirim var üstelik haberiniz olsun!
Zara'da gördüğüm bu ayakkabıyı çoook beğendim, fiyatı 100tl. Ama Zara'nın ayakkabılarının rahatsız olduğunu düşünüyorum, sadece beğenmekle kaldım onun için :)
Bu etek de Zara'nın indirim bölümünden. 30tl'ye bulduğum gibi kaptım. Böyle efil efil üstelik cebi olan etekleri çok seviyorum, ofiste de oldukça rahat oluyorlar.
Bu ayakkabılar çoğunuzun da bileceği üzere Mango'dan. Çok şirinler ama Mango'da ayakkabı konusunda çok rahat bir marka sayılmaz :)
Nilüfer bunları Bershka'da beğendi, denediği diğer yüksek topuklu ayakkabılara göre daha rahatmış. Ancak içinden 100 tl vermek gelmedi sanırım o da almadı :)
Ben de bunları Bershka'da beğendim. Ofis için uygun göründüler ama bunların da 37 numarası yokmuş :/
İstinye Park'taki turumuz arasında acıktık, yorulduk food court'a doğru yol aldık. Far East'de çin böreği yemek mantıklı gelmişti ama hiç de mantıklı değilmiş. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ağzımızdaki kötü tadı alsın diye çok doğru bir seçim yaparak Toast Stop'a uğradık. Çeşit çeşit çok güzel meyve suları var, tostlarda çok güzel görünüyordu bir deneyin derim :)

Hala baharın bir gün geleceği ve bu günün artık yakın olduğu gerçeği ile kendimi avutmakta ve bahar için kataloglara ve sitelere bakmaya devam etmekteyim. Yağan yağmur benimle aynı fikirde görünmese de ben bir tane daha çizme, palto, kazak görmek dahi istemiyorum.


