thwuf seçimleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
thwuf seçimleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

1 Temmuz 2011 Cuma

Love it!


Bu sezonda öne çıkan ne varsa harika bir kombin bu... Uzun uzun etekler, tişörtleri önden bağlama, atlet, sabo, dağınık saç... Bayıldım!

Kaynak: sartolialist

26 Haziran 2010 Cumartesi

Yaz Bitmeden Yapılması Gerekenler

Bu yaz kesinlikle bir kot şort almalı, altına havaya göre değişik değişik ayakkabılar giymeli, bol bol elbiseler giymeli! Ama tabi önce bu garip havaların geçmesi, yazın gelmesi lazım derseniz, eh tabi siz de haklısınız :)




Yahu bu erkeklerin çorapsız ayakkabı olayı da süper görünüyor. Hem şortla hem pantalonla.

the sartorialist

16 Mart 2010 Salı

Sevimli Çift


Sizde de hemen festivale gitme isteği uyandırmadılar mı ? Sıradan, günlük rahat ama tarz sahibi durumu.
Ama festivallerde terlik giymemenizi öneririm, ayağınıza basılınca çok fena oluyor :)

20 Kasım 2009 Cuma

Sabah Sabah :)

Bu cekete özellikle bayıldım!

Güne güzel güzel başlayalım dedim güzel güzel şeyler beğendim :)

Gömlek + şort + yelek + çanta süper uymuş, makyaj da harikaymış.

Bu sezon deri ceketsiz geçmez sanıyorum :)

Tamam ayakkabıları koca bilekliği filan o kadar da beğenmedim, sadece etek ve sweatshirt fikrini çok beğendim, ondan ekliyorum!

Rachel Bilson hırkası ve fuları okadar ilgimi çekmesede etek + çorap + bot hayet hoş.

Alexander Skarsgard True Blood'dan aşık olduğumuz karakter :) Ekose gömlekler zaten bu sezon kadın - erkek herkes için moda! Bu hırkalı ceketli halini de çok sevdim.


16 Ekim 2009 Cuma

Fırfır Etek


Miranda Kerr'in ne kadar güzel olduğundan bahsedip lafı uzatmadan eteğe odaklanacağım. Şu 2 sezondur özellikle göz önünde olan bu fırfır etekler özellikle topuklu ayakkabılarla pek güzel, pek seksi, spor ayakkabılarla da pek bir şirin oluyorlar. Çoğunlukla modellerin fazlaca kısa oluşu giymeyi biraz zorlaştırsa da, ben azmedip giymeye çalışanlar sınıfındayım :) Çoğu markada bu eteklerden bulunmakta, gelecek sezonda bulunmaya devam edecek gibi görünmekte.
Eklemeden geçemeyeceğim Miranda Kerr'in bu kombini gerçekten harika görünüyor!

10 Ekim 2009 Cumartesi

Diz Üstü Çoraplara Yakın Markaj

Collette Dinnigan, Dice Kayek, Collette Dinnigan, Gaspard Yurkievich

Bu kadar sözünü etmişken ve bu kadar hayranlık beslemişken diz üstü çorapları yakın markaja almasak olmazdı. Özellikle topuklu ayakkabılarla ayrı bir güzel olan bu uzun mu uzun çoraplar ayrıca babetlerle, spor ayakkabılaryla ve de çizmelerle de kullanılabiliyor. Ama benim aklımdaki soru "üzerine ne giymek lazım?" idi. Onun için ordan burdan 1-2 resimle kafa karışıklığımı çözmeye çalıştım.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu çorapların çok çeşidi bulunuyor. Normal tül çorap gibilerinden tutun düz penye gibi olanları ya da kalın yün olanları da var. Benim favorim bu üstteki gibi hafif kalın ve fitilli olanlar. Ayrıca pek çok desende olanları da mevcut; çizgili, puantiyeli, baklava desenli, fiyonklu... Ben gerçekten fitilli ve desensiz koyu renk olanlarında biraz ısrarcı sayılabilirim ama :)

Örneğin bu kombin gerçekten de güzel görünüyor. Bantlı ve topuklu ayakkabılar, diz üstü düz siyah ince çorap, mini beyaz bir elbise ve bir boyfriend blazer tadında ceket. Şu an İstanbul'da süre gelen havayada çok uygun görünmekte.


Şortlar içinde geri sayım başladı! Havalar soğumadan önce rahat rahat şort giymeniz için son günler. Ve uzun çoraplar kesinlikle şortların, özellikle de kot şortların altında, oldukça trendy görünmekte. Altına dilerseniz çizme dilerseniz sport ayakkabı giyin...

Burada spor ayakkabılarla da nasıl kombinleneceğinin örnekleri var, yine kısa etek ya da şortlarla kullanılmış. Ama rica ediyorum, lütfen boğazlı converse'lerinizle kullanmayın bu çorapları, en son 2000'in başında kullandık onları bitti o kombin :) Boğazsız converse'lerinizle, daha da iyisi keds'lerinizle kullanın.
Bu toplu fotoğraflarda uzun sayılabilecek eteklerle de kullanılmış diz üstü çoraplar, pek de fena olmamış. Ama diğer kısa örneklerinden daha tutucu göründüğü ortada tabi :) Ben sanırım kısaları tercih edeceğim.

Bir fikir verebildiysem size de mutlu olacağım, çünkü ben denemek için sabırsızlanmaktayım :)

8 Ekim 2009 Perşembe

Çizmeler ve Çoraplar


Diz üstü çizmeler ve çorapların bukadar güzel görüneceğini kim bilebilirdi! Şortla beraber çok güzel olmuşlar. kesinlikle bu sezonun alışveriş listesine girmesi gereken bu tarz çoraplara diyecek söz bulamıyorum zaten:)

11 Temmuz 2009 Cumartesi

İnternet Üzerinden Vitrin Gezmece








Cumartesi ofise gelmek zorunda kalmanın verdiği gıcık duygular, internet üzerinden vitrin gezmemle biraz olsun hafifledi :)
Panik yapma işler yetişir modunda takılmaca da beğendiğim ürünleri sizinle de paylaşmak istedim. Bunlar hep 80's Purple dan yeni ürünler.

10 Haziran 2009 Çarşamba

İzin Günü!


1 hafta boyunca bir sunum için sürekli çalıştığımızdan ve dün geç saate kadar ofiste kaldığımızdan bugün izinliydik. Biz de Nilüfer ile bu günü İstinye Parkta alışveriş çılgınlığı yaparak değerlendirdik :)
Fark etmeden sadece ayakkabı denemişiz sanırım :)


Bershka'da gördüğümüz bu ayakkabıyı oldukça beğendim ama ne yazıkki 37si yokmuş, ayağımdaki 36 ve baya bir sıktı. Fiyatı 99tl idi zannediyorumki.

Nine West'in kolleksiyonunu oldukça beğendik, Nilüfer rahat bir ayakkabı arıyordu bunu da oldukça sevdi ama nedendir bilinmez almadı :) Nine West'te indirim var üstelik haberiniz olsun!

Zara'da gördüğüm bu ayakkabıyı çoook beğendim, fiyatı 100tl. Ama Zara'nın ayakkabılarının rahatsız olduğunu düşünüyorum, sadece beğenmekle kaldım onun için :)

Bu etek de Zara'nın indirim bölümünden. 30tl'ye bulduğum gibi kaptım. Böyle efil efil üstelik cebi olan etekleri çok seviyorum, ofiste de oldukça rahat oluyorlar.

Bu ayakkabılar çoğunuzun da bileceği üzere Mango'dan. Çok şirinler ama Mango'da ayakkabı konusunda çok rahat bir marka sayılmaz :)

Nilüfer bunları Bershka'da beğendi, denediği diğer yüksek topuklu ayakkabılara göre daha rahatmış. Ancak içinden 100 tl vermek gelmedi sanırım o da almadı :)

Ben de bunları Bershka'da beğendim. Ofis için uygun göründüler ama bunların da 37 numarası yokmuş :/

İstinye Park'taki turumuz arasında acıktık, yorulduk food court'a doğru yol aldık. Far East'de çin böreği yemek mantıklı gelmişti ama hiç de mantıklı değilmiş. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ağzımızdaki kötü tadı alsın diye çok doğru bir seçim yaparak Toast Stop'a uğradık. Çeşit çeşit çok güzel meyve suları var, tostlarda çok güzel görünüyordu bir deneyin derim :)

İzinli olmak ne güzel olaymış :))

Not: makina götürmediğimden tüm fotoları telefonumla çektim, kaliteleri kötü farkındayım ama kusuruma bakmayınız :) Bir dahaki sefere makinamı unutmam (umarım).

19 Mayıs 2009 Salı

Topshop İndirimi


Öncelikle herkesin 19 Mayıs Atatürk'ü anma ve Gençlik Bayramı kutlu olsun!

Bayramda okulların, ofislerin (bizimki hariç tabiki) tatil olması dışında bazı markaların 19-20 mayıs tarihlerinde indirim yapmaları da gayet hoş olmuş. Ben de ofisten çıktığımda Topshop'taki %30'luk indirimden yararlanmadan duramadım :) İşte bu babetleri aldım. Mor babet zaten istiyordum indirimle pek de güzel oldular :)
Eh aldığım birşeyi de ilk defa ekliyorum blog'a.


12 Mayıs 2009 Salı

Parfüm Meselesi


Benim parfüm konusunda çok belirgin bir zevkim vardır. Yıllarca Lancome Miracle kullandım, ardından CK Euphoria kullandım kısa bir süre. Bugün mükemmel bir kararlılıkla mağazaya girerken aklımdaki tek şey Miracle'a yeniden kavuşmaktı, ancak durum pek de öyle olmadı. Tekin Acar kozmetikte DKNY parfümlerinde 2.si %50 indirim kampanyası varmış. Şans eseri yanımda bir arkadaşım daha vardı ve o parfüm seçmek üzere girmişti mağazaya. İkimizde ellerimizde DKNY'nin be delicious serisinden fresh blossom'uyla mutlu mesut ayrıldık mağazadan. Yaz için mükemmel bir koku gibi. Kararımdan her nekadar memnun olsamda, sanırım Miracle'ı hala özlüyorum.
Doğum günümde yaklaşıyor, hani samimi arkadaşlarım, aile fertlerim de okuyor ya blog'u ondan :P

21 Nisan 2009 Salı

Ofiste Bir Gün

one day at office
one day at office by fashion.zip featuring Wesc jeans

İş bulmam vesilesiyle işe giderken giyilmelik birkaç öneri hazırlayayım dedim :) Bu öneriler tüm iş gruplarına uygun olmayabilir, ancak eğer mimarlık ofisinde çalışıyorsanız çoğunlukla rahat kıyafetler tercih edersiniz. Bunun sebebi de mesainizin sonunun belirsiz olmasıdır. Örneğin pazartesi ilk günümdü ve ben ancak ofisten 22:30 da çıkabildim :) Bu tarz bir tempoda çalışanlara yegane önerim camper marka ayakkabılardır, çok rahatlar ve uzun süre ayakta kaldığınızda normal ayakkabılar kadar ağrı çektirmiyorlar.

13 Nisan 2009 Pazartesi

Kot Şortlarla Denemeler



Bu yazın vazgeçilmezleri tabiki de şortlar! Bu sezon kısa ve çeşit çeşit şortlar vitrinleri süslerken bu fırsatı kaçırmayıp birkaç renk ve tip şort alın derim. Benim özellikle düşkün olduğum konu ise, görüldüğü üzere, kot şortlar. Polyvore'dan elimden geldiğince kombinasyonlar üretmeye çalıştım, alttaki dörtlü günlük pogramlarınıza uygun, daha sportif, üstteki dörtlü ise gece ya da akşam programlarınıza uygun daha şık kombinasyonlar içermekte. Umarım siz de beğenirsiniz :)

19 Mart 2009 Perşembe

İstek Listeleri

Hala baharın bir gün geleceği ve bu günün artık yakın olduğu gerçeği ile kendimi avutmakta ve bahar için kataloglara ve sitelere bakmaya devam etmekteyim. Yağan yağmur benimle aynı fikirde görünmese de ben bir tane daha çizme, palto, kazak görmek dahi istemiyorum.
Bu arkası bantlı burnu açık sandaletleri çok beğendim. Siyahını özellikle dar ve hafiften kısa kotların altına giymek için, kremi de elbiselerin ve eteklerin altına giymek için istiyorum :) Hatta etek altına soket çorapla çok ilginç durabilirler. Bunlar Miu Miu marka sandaletler, ben buradan buldum.

14 Mart 2009 Cumartesi

Dantel, dantel, dantel

a little bit lacework
a little bit lacework - by manikdep on Polyvore.com

Polyvore hastalığı hızla yayılmakta :) Manikdep kullanıcısından gelen bu set gerçekten çok şık, özellikle şu an o kahve çok çekici gelmekte bana :)

12 Mart 2009 Perşembe

Yağmurlu Günler

Rainy day
Rainy day - by fashion.zip on Polyvore.com

Dursun artık şu yağmur güneş açsın diyip duruyoruz ama nafile. Yarın (13 Mart) da yağmur yağacakmış.

11 Mart 2009 Çarşamba

Londra'ya Sırt Çantası

_addicted to B&W_
_addicted to B&W_ - by chirero on Polyvore.com

Bana ulaşan ilk Polyvore seti Phoebe nickli arkadaştan.Siyahları çekmiş bir günlüğüne Londraya kaçmaya heveslenmiş. "Ben pasaportu çantaya attım, kalemimi, defterimi, fotoğraf makinamı paramı hatta usb'mi de aldım gidiyorum" demiş :)
Seti oldukça beğendim, hatta kendisine beni de bekle gidelim baharda diyorum :)

Blog Widget by LinkWithin