3 Aralık 2008 Çarşamba

Yırtık Çoraplar

Alexander Wang Sonbahar / Kış 2008

Ben bu sezonu gerçekten sevdim...
80'lerde başlayıp 90'larda devam eden grunge modası yeniden canlandı. Bu sezon ilk Alexander Wang'in sonbahar 2008 defilesinde gözlere takılan yırtık çoraplar ve yırtık taytlar bunu içtenlike destekliyor. Kreasyonu da çok sevdim bir göz atın derim.
Bir makas ve uzun tırnaklarınız yardımıyla evde kolaylıkla yaratabileceğiniz bu çoraplar booties ya da çizmelerinizle, içlerine birer tozluk ya da alta doğru toplayabileceğiniz uzun çoraplarla eteklerin altına çok yakışmış. Bu ayki Elle dergisinde Lindsay Lohan çekimlerinde de bu yırtık taytlardan kullanmışlar ve ordaki tayt 6126 markalı 1100 dolar değerinde bir tayttı :) üstte bir tunik ve altta bootieslerle birlikte giyilmiş tayt gayet güzeldi. Fotoğraflarını bulabilirsem koyarım. Dergiyi almasanız da olur ben okadar da sevmedim bu ay.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin