9 Ocak 2009 Cuma

River Island



Şu aralar süregelen indirimleri haber verme gereği duymamıştım. Bunun 2 sebebi var 1.si zaten diğer sitelerden, ya da dedikodulardan ya da bütün vitrinlerden anlaşılıyordu, 2.si de ben indirimlerden bir türlü hoşlanamadım. Yeni sezon ürünleri hep daha cazip geliyor. Dokunulmamış pırıl pırıl yeni ürünler... Sanki çok param varmış gibi :) Ama şimdi bile yeni sezonu umutla bekliyorum.
Neyse uzun lafın kısası evet heryerde indirim var filan ama River Island markası Türkiye'deki tüm mağazalarını kapatmaya karar verdiğinden şu an inanılmaz bir indirim var mağazalarında. Ve bu kararı daha dün akşam verdiklerinden mağazalar dokunulmamış durumda. Bu bilgiye tesadüfen ulaştım ve bulunduğum mağazanın içi işlerinden alışveriş için izin alıp gelen insanlarla doluydu... İndirim en az %50 ve %80'lere kadar çıkıyor, 25 ocağa kadar devam edecekmiş. River Island severlere duyrulur.
Ah bir de söylemeden geçemeyeceğim beni en çok sevindiren indirimler Body Shop'taki %50'ler oldu. :)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin