29 Mart 2009 Pazar

Okudum / Okuyorum #1

Ne zamandır blog boş duruyor hiç birşey yapmıyorsun diyen arkadaşlarıma "aslında sürekli okuyorum sanırım" diye cevap veriyordum. Bu iki buçuk ay içinde, yani mezuniyetimden sonra okuduklarımı sizle de paylaşayım istedim.


Mezun olur olmaz, yani bitirme projemden kurtulur kurtulmaz tatil niyetine kafamı fazla kurcalamayacak ve sürükleyici bir kitaba ihtiyaç duydum. Bu seri de bu ihtiyacımı tam olarak karşıladı. Tam anlamıyla "teenage romance" tanımına uyan, çıtır çerez, çabucak okunan bir seri. Benim de bu 3'lemeyi bitirmem 4 günümü aldı zaten :) Bu serinin 4. kitabı da var hem de çok kocaman bir kitap :) Ancak daha Türkçesi çıkmadı, ben de ilk üç kitabı Türkçe okumuşken çevrilmesini beklemeye karar verdim.

True Blood dizisini nekadar beğendiğimi önceden de belirtmiştim. Kitaplarına sarmam da çok uzun sürmedi :) Çok sürükleyici güzel bir hikayesi var, diziden daha bile iyi denebilir. Kitapların Türkçeleri yok malesef, ancak İngilizceleri Remzi Kitapevinde bulunuyor. Dili de çok ağır değil zaten, rahatça okunabilecek kitaplar. Şimdilik 8 kitaptan oluşan bu serinin 9. kitabının satışı mayıs ayında başlayacakmış.


Bir arkadaşımın önerisiyle okuduğum bu kitap, aslında okuduğum ilk polisiye kitap :) Ancak polisiye düşüncesine ısınmamı biraz da olsa sağladı. Boyutları itibariyle çantada da taşınabiliyor, rahat rahat heryerde okunuyor. Biliyorum bunu yazmam biraz komik gelebilir size ancak ben çantama sığan kitaplara daha bir bağlı oluyorum sanki :)


Mürekkep Yürek diye çevrilmiş bu kitabı da şu anda okuyorum, yakın zamanda filmini de izledim. Filmi çok da beğenmesem de aslında öykünün çok güzel ve hayranlık uyandıracak bir öykü olduğunu fark edip kitabına başladım. Şimdi de keşke kitabı önce okusaymışım diyorum çünkü hakikaten hikaye harika! Ancak itiraf etmeliyim ki bu kitap yüzünden boyun fıtığı geçirebilirim, ansiklopedi boyutlarına ulaşmasına çok az kalmış.

Umarım blogla ilgilenmediğim süre zarfını böyle affetirebilir, sizin de ilginizi çekebilecek birkaç kitap eklemişimdir :)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin