8 Kasım 2009 Pazar

Lucky Beads

Bundan istiyorum!

Uzun zamandır gerek facebook sayfalarına, gerek blog sayfalarına bakıp " bunu mu alsam, ay yok bu da pek güzelmiş" diye iç geçiriyorum. Nezamandır tanıtmak istiyorum bu güzel takıları, kısmet bugüneymiş :)


Lucky Beads bir iç mimarın tasarım aşkını takılara dökmesiyle hayat bulmuş bir oluşum. Tasarımcı Güneş Kutlar "Benim için en önemli olan şey tasarım, yani yeni ve özel bir şeyler yaratmak ve farklı bir tarz oluşturmak. Detayları ve işçiliği çok önemsiyorum." diyor. Eh mimar olduğunu söylemiştim değil mi :) Ürettiği takılardan bir adet ya da birkaç adet bulunabiliyor, bu da taktığınız takıyı başkasında görme ihtimalini nerdeyse ortadan kaldırıyor. Hatta sitedeki ürünlerin farklı renk seçeneklerini ya da değiştirilmiş modellerini kişiye özel üretebiliyormuş. Ürün yelpazesi içinde kolye, küpe, broş, bileklik, yüzük, bilezik ve saç aksesuarları bulunmakta. Ben özellikle kolyelerini oldukça beğeniyorum.


Luck Beads ürünlerine şidilik bir dükkandan ulaşılamıyor, takı üretildikçe güncellenen bir blog siteleri mevcut. http://luckybeads.blogspot.com/ Ürünleri buradan seçip mail yoluyla sipariş verebiliyorsunuz. Ödeme ve teslimat detayları blog adresinde yazılı.



blog: link
facebook: link

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin