10 Haziran 2009 Çarşamba

İzin Günü!


1 hafta boyunca bir sunum için sürekli çalıştığımızdan ve dün geç saate kadar ofiste kaldığımızdan bugün izinliydik. Biz de Nilüfer ile bu günü İstinye Parkta alışveriş çılgınlığı yaparak değerlendirdik :)
Fark etmeden sadece ayakkabı denemişiz sanırım :)


Bershka'da gördüğümüz bu ayakkabıyı oldukça beğendim ama ne yazıkki 37si yokmuş, ayağımdaki 36 ve baya bir sıktı. Fiyatı 99tl idi zannediyorumki.

Nine West'in kolleksiyonunu oldukça beğendik, Nilüfer rahat bir ayakkabı arıyordu bunu da oldukça sevdi ama nedendir bilinmez almadı :) Nine West'te indirim var üstelik haberiniz olsun!

Zara'da gördüğüm bu ayakkabıyı çoook beğendim, fiyatı 100tl. Ama Zara'nın ayakkabılarının rahatsız olduğunu düşünüyorum, sadece beğenmekle kaldım onun için :)

Bu etek de Zara'nın indirim bölümünden. 30tl'ye bulduğum gibi kaptım. Böyle efil efil üstelik cebi olan etekleri çok seviyorum, ofiste de oldukça rahat oluyorlar.

Bu ayakkabılar çoğunuzun da bileceği üzere Mango'dan. Çok şirinler ama Mango'da ayakkabı konusunda çok rahat bir marka sayılmaz :)

Nilüfer bunları Bershka'da beğendi, denediği diğer yüksek topuklu ayakkabılara göre daha rahatmış. Ancak içinden 100 tl vermek gelmedi sanırım o da almadı :)

Ben de bunları Bershka'da beğendim. Ofis için uygun göründüler ama bunların da 37 numarası yokmuş :/

İstinye Park'taki turumuz arasında acıktık, yorulduk food court'a doğru yol aldık. Far East'de çin böreği yemek mantıklı gelmişti ama hiç de mantıklı değilmiş. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ağzımızdaki kötü tadı alsın diye çok doğru bir seçim yaparak Toast Stop'a uğradık. Çeşit çeşit çok güzel meyve suları var, tostlarda çok güzel görünüyordu bir deneyin derim :)

İzinli olmak ne güzel olaymış :))

Not: makina götürmediğimden tüm fotoları telefonumla çektim, kaliteleri kötü farkındayım ama kusuruma bakmayınız :) Bir dahaki sefere makinamı unutmam (umarım).

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin