8 Kasım 2008 Cumartesi

FALL - 2008





Bu sezon siyah - beyaz! Ancak önümüze kırmızı aksesuarlar, kırmızı rujlar çıkmakta. Kırmızı rujlar zaten artık heryerde, gerçekten çok moda.
Uzun zamandır arzu ettiğim şey simsiyah sade bir ayakkabıydı. Sonunda bu sezon ona kavuştum çünkü moda oldu :) Heryerde sade ayakkabılar, rüyada gibiyim. Pullardan, çiçeklerden hoşlananlar: biraz beklemeniz gerekecek üzgünüm.
Taytlar üstüne bol kazaklar trendi devam ediyor. Altlarına çılgın taytlar, çoraplar, topuklular size kalmış, gerçekten çok güzel olabiliyor. Söz taytlardan açılmışken bir modadırki geliyor, Türkiye'de örneklerini görmek için sabırsızlanıyorum,ki gerçekten komik olacaklar bazıları, PVC Leggings! Moda bukadar siyaha, beyaza, koyuya kaymışken punk, gotik gibi unsurların etkileşimini hiçe saymak tabiki zor. Ve modacıların da tutup bir iki gotik unsuru modaya, ordan da kokoşlara uyarlamasını izlemek gerçekten güzel, eğlenceli. Bakalım daha neler olacak. Bu konuya nerden mi geldim? Pvc leggings'i google'layında anlarsınız :) İlk göze batan siteler gotik alışveriş siteleri :) Gel gelelim bu ayın ELLE dergisinde de bulunmakta, Victoria Becham'ın bacaklarında da!
Ah şu altı kırmızı siyah ayakkabılara da hastayım, belirtmeden geçemeyeceğim.

Bu sezonun olmazsa olmazlarından bir diğeri ise kalem etekler! Diz altındaki dar etekler, gerçekten her tasarımcının kaleminden çıkmış sanki bu sezon. Kalem etek deyince, tabiki siyahlar, griler yine. Zayıf da gösterir diyorlar, ben bilemiyorum. Ancak kalem etek alıpta altına renkli soket çorapla topuklu giymek için sabırsızlanmaktayım.

Eh şimdilik böyle özet bir dosya yeterli olacak sanırım. İlerde bukadar çok şeyi bukadar kısa kısa bahsetmeyi düşünmüyorum, ilk yazımdır affedin.
Gidip kendinize güzel siyah dar kesim bir elbise alın. Ne zaman lazım olacağı belli olmaz :)

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin