2 Nisan 2009 Perşembe

Beztorbam

Beztorbam markası, iki mimar kardeş olan Ebru Arkut Ulu ve Burcu Arkut tarafından 2008'in sonunda hayata geçirilmiş. Plastik poşetlerin çevreye verdiği zararların farkında olan ekip, alışverişlerimizde kullanmamız için özgün tasarımlar ve farklı temalarla bez torbalar ve rengarenk nostaljik pazar fileleri üretiyor. Tekrar tekrar kullanabileceğiniz bu ürünler doğaya ve doğal yaşama saygılı bir hayat sürmek için atacağınız minik bir adım aslında. Ekip Bez torbalarında kullanmak üzere EBA ve BEA isimli iki de karakter yaratmış, onların serüvenleri ile bez torbalarımızı süslemişler. Ayrıca kendi logolarıyla tasarladıkları çantaları da ben çok beğendim, karakter çok şirin olmuş :)

Kendi izlenimlerimden Avrupa'da çokça mağazanın kendi beztorbalarını ürettiklerini ve insanların gerçekten çantalarının içinde bir de alışveriş sonrasında kullanmak için bu bez torbaları taşıdıklarını görmüştüm ve 1-2 bez torba edinmiştim kendime. Ancak Türkiye'de böyle bilinçli hareketlenmelerin çokça olmadığı da bir gerçek. Beztorbam oluşumunun bu anlamda büyük bir adım olduğunu düşünüyorum ve yaptıkları işi sevinç ve takdirle karşılıyorum!

Beztorbam'ın internet sitesinden www.beztorbam.com karakter tasarımlı torbaları, mesajlı alışveriş torbalarını, patates, soğan, ekmek saklama torbalarını ve bunların yanı sıra rengarenk nostaljik pazar filelerini bulmak mümkün. Web sayfasında aynı zamanda çevre bilinci ile ilgili faydalı bilgiler de edinilebilmekte. Facebook grubu da bulunmakta bu markanın onun için --> link.


2 yorum:

Bez Çanta dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bez Çanta dedi ki...

Güzel makale

Blog Widget by LinkWithin