10 Eylül 2009 Perşembe

Çizmeler yukarı, yukarı, daha da yukarı!

Loewe, Hermes, Hussein Chalayan, ve Louis Vuitton

Kabul etmek lazımki bu sezonun en fetiş ve en çekici trendi yüksek çizmeler. Eskiden de alışkın olduğumuz diz hizası çizmelerden bahsetmiyorum, artık çok daha uzun çizmeler vitrinlerde. Ve bu çizmeler kesinlikle kışkırtıcılar!

Deriler; Topshop Unique, Chloe, Ohne Titel, & Rodarte

Deri olarak herzamanki gibi siyah ve kahverenginin yanında bu sezonun gözdesi koyu zeytin yeşili ve griler de sıkça kullanılmış. Gri olarak aşşağıya Topshop'un örneğini ekledim. Ayrıca toprak tonları bu sezon yüksek çizmelerde unutulmamış.
Süet örnekleri de defilelerde sıkca boy gösterdi.


Süetler; Antonio Berardi, Marc Jacobs, Hermes, & Isabel Marant

Geçen sezonun rock chick etkisi bu sezon da devam ederken bir de steam punk (ah o uçuş gözlüklerini istiyorum!) ve futuristik/cyber punk terimlerini çok duyacağız.

Topshop

Ben eskiden beri pek bir severdim bu yüksek çizme olayını. Her nekadar giyebileceğimi düşünmesem de; görmesi bile güzel, seksi. Ancak hadi kabul edelim kısa boyluysanız benim gibi ya da biraz kalın bacaklara sahipseniz, okadar da yakışmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin