21 Mart 2010 Pazar

Makyaj Yapmak Güzel de, Çıkarması?

Bu aralar cildimi kusursuz gösterme gibi bir takıntı geliştirdim. Günlük makyajımda oldukça doğal renklerde makyaj yapsam da, fondötenden uzak kalamıyorum. Sahip olduğum eski makyaj temizliyicileriyle ya makyajım tam çıkmamış hissi ya da yüzüm yağlanmış hissi kalıyordu. Biliyorsunuzki oldukça sinir hisler bunlar, hele de yatmadan önce. Lakin çok kısa bir süre önce birkaç ürünü deneme fırsatım oldu ve oldukça memnun kaldım.

1. Clarins Pure Melt Cleansing Gel


Makyaj akıtma yağı lafını duyup duruyordum, bir türlü anlam verememiştim. Marula yağı içeren bu ürünü az miktarda alıp kuru cildinize uyguluyorsunuz, sonra da bol suyla duruluyorsunuz. İnanılmaz bir şekilde tüm makyajınız çıkmış oluyor! ( beyaz peçete ile denenmiştir :) )Ve kendisi direk yağ olmasına rağmen hiç öyle yağlı bir his de bırakmıyor.

2. Clinique 3 Adım serisi

Çoğumuzun aşina olduğu ürünler artık bu 3 adım serisi. Lakin yine de övmeden geçemeyeceğim, aşırı temiz ve ferah bir cilde kavuşmanın yoludur kendileri. Cilt tipinize uygun seriyi seçip bir deneyin derim. Hiç öyle diğer ürünlerle kafa karıştırmaya gerek yokmuş.

3. Clinique Göz Makyajı Temizleyici

Kesinlikle favorim! Göz makyajı bir gıcıktır hani asla çıkmaz, gözünüzü oyacak kadar ovalarsınız yine çıkmaz o maskaralar ya, meğer baya bir kolaymış onu çıkarmak. Pamuğa azcık almak yetiyor da artıyor bile, ne maskara kalıyor ne far ne de kapatıcı. Açık konuşmak gerekirse başka markalardan da göz makyajı temizleyicilerini denemiştim, hiç birinden bu kadar memnun kalmamıştım.

Ayrıca bu ürülerle tanışma fırsatıma ön ayak olan Nagehan ablaya da sevgiler buradan : )

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin