15 Mart 2010 Pazartesi

XOXO The Mag


XOXO the mag ücretsiz dağıtılan aylık bir lifestyle dergisidir. Ben de kendisiyle yeni tanışıyorum. Ancak itiraf etmeliyimki klasik kadın dergilerinden, moda haplarından ve güzellik reçetelerinden baymış durumdayım. Almıyorum artık, öyle her siteye de bakmıyorum. Bloglar hariç tabi ayrı bir durum o. Deneysel şeylere ihtiyacımız var. Moda çekimlerinde leopar önünde bikinili hatunlar yerine bu dergide glitch gördüm (mayıs ayı çekimleri videosundan) bir rahatladım. Oh be! Dergi elime geçince çok daha nitelikli bir yazı yazacağım.

İnceleyiniz, talep ediniz.

Link: XOXO The Mag

Mart ayı XOXO The Mag ekibi:

Editors are:

Olga Toraman / Editor in Chief

Sarper Durmus / Music Editor

Dincer Sirin / Lifestyle Editor

Emir Sarisac / Photo Editor

Senem Kirdok / Design Editor

XOXOXOXOXOXOXO


Cover:

Casey Spooner (Fischerspooner)
photos by: Yağmur Kızılok styling: Jennifer Mc Farlane

News
Alexander McQueen
Beautiful Darling
Ted Noten
Marc Jacobs & Louis Vuitton
New York Fashion Week
Andre J
Ji Lee
Reid Peppard
Francis Bean Cobain

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin